Followers

Thursday, November 18, 2010

Lagu baru Yuna 2010

Di bawah entri ni , Anem ada menyediakan satu fail versi wordpad yang ada 20 lirik lagu Yuna termasuk tiga bawah ni (Save as tau bila download tu), cuma Anem istimewakan sikit, Anem beri korang preview ketiga-tiga lagu itu. Nanti dapatkan album asli (original) di pasaran ya. (Dijangka pertengahan tahun ni akan keluar,insyaallah ) – Oh ya, sementara tunggu tu , jom hafal lirik dulu !
Lirik Lagu Penakut by Yuna :

Tak semua kau rencanakan berlaku
mungkin nasib tak menyebelahi aku
entah mengapa
engkau yg aku cinta
mungkin lebih baik
kau kulepas saja
oh ini tidak adil
tidak adil baginya
oh ini tidak adil
tidak adil bagi ku
oh ini tidak adil utk
kau bertanya cintaku
mencintaimu juga
tidak adil, tidak adil baginya
tak semua kau rencanakan berlaku
mungkin nasib tak menyebelahi aku
entah mengapa
engkau yg aku cinta
mungkin lebih baik kau
kulepas saja
oh ini tidak adil, tidak adil baginya
oh ini tidak adil, tidak adil bagiku
oh ini tidak adil utk engkau bertanya cintaku
mencintaimu juga bukan milikku
dan aku memang penakut
mengakui cinta kepadamu
seribu kali kucuba
ucapkan
bila bersamamu
kau bukan milikku
dan engkau pun tahu
kau bukan milikku
Lirik lagu  Gadis Semasa

Oh begini rasanya cinta
berani aku lagu kan kuasanya
dan aku begitu
naif utk dirimu kerna usia
oh sekarang bukannya masa
utk kau ungkit lagi salah siapa
dan engkau terlalu ego utk diriku
kau memang begitu
bukalah mata oh
yg selama ini kau pejamkan
dan lihatlah diriku
buanglah buanglah, buanglah curiga
yang telah lama kau simpan
yg mungkin memudaratkan mu
aku mmg begitu
tetap seperti dahulu
terlalu jujur utk duniamu
kau mahukan gadis biasa
yg bisa memberikan kau segalanya
dan aku begitu
muda utk dirimu
kau memang begitu
kau mahu perubahan dunia
tetapi pada aku
kau sama saja
dan engkau begitu
ego utk diriku
kau mmg begitu
bukalah mata oh
yg selama ini kau pejamkan
dan lihatlah diriku
buanglah buanglah, buanglah curiga
yang telah lama kau simpan
yg mungkin memudaratkan mu
aku memang begitu
tetap seperti dahulu
terlalu jujur utk dunia mu
bukalah mata oh
yg selama ini kau pejamkan
dan lihatlah diriku
buanglah buanglah, buanglah curiga
yang telah lama kau simpan
yg mungkin memudaratkan mu
aku memang begitu
tetap spt dahulu
terlalu menyayangi dirimu
oh…
aku memang begitu
tetap spt dahulu
terlalu jujur utk diri
terlalu jujur utk diri
terlalu jujur utk dirimu…
oh oh
Lirik Lagu Random Awesome by Yuna:

Let’s watch something random
turned to something awesome
And I smile I love no,
I laugh happier somehow
No I don’t know what is up with me
I laugh too much recently
No, They don’t know much about us
When we’re exchanging glances
We’ll figure out one day,
what happened on your 24th birthday
It all began with a simple confession
You had an urge to kiss me and
I was on the verge to miss you
and it happen,
no
we don’t understand
no
i won’t even budge
before we didn’t hang out much
So save me in your playlist
so,
You wont forget this
And if this dont quite go your way
You’ll still have me on replay
With your checkered shirt on
And my Reebok shoes on
Let’s watch something random
turned to something awesome
And I smile I love no,
I laugh happier somehow
No I don’t know what is up with me
I laugh too much recently
No, They don’t know much about us
When we’re exchanging glances
We’ll figure out one day,
what happened on your 24th birthday

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...